پرداخت 18.3 ميليارد ريال تسهيلات اشتغال به توانجويان مراغه

سرپرست اداره بهزيستي مراغه گفت: 18 ميليارد و 300 ميليون ريال تسهيلات اشتغال به توانجويان اين شهرستان در سال گذشته پرداخت شد.

 

شهين صادقي: اين تسهيلات به 182 توانجو و مددجوي زيرپوشش اين اداره اعطا تا با استفاده از مهارت خود از جمله قالي بافي، دامداري، خياطي، آرايشگري، لوله كشي، جوشكاري و آرماتوربندي براي خود كارآفريني كنند.
وي اظهار كرد: هم اكنون حدود 50 متقاضي دريافت تسهيلات اشتغالزايي در اين اداره ثبت نام كرده اند تا با استقاده از آن به سمت كارآفريني و توانمندي حركت كنند.
سرپرست اداره بهزيستي مراغه يادآور شد: در سال گذشته سه كارگاه توليدي توانجويان در اين شهرستان داير شده كه اين كارگاه ها شامل لحاف و تشك دوزي با اشتغالزايي پنج نفر، خياطي با ظرفيت چهار نفر و جمع آوري كاغذ باطله با ظرفيت پنج نفر بوده كه هم اكنون براي اين كارگاه ها يك ميليارد و 750 ميليون ريال تسهيلات براي توسعه مصوب شده كه در آينده نزديك پرداخت مي شود.
صادقي، ادامه داد: بهزيستي در بخش اشتغال و فعاليت هاي متناسب با وضعيت مددجويان و توانمندي آنان، تسهيلات ارايه مي كند كه اين تسهيلات 50 تا 150 ميليون ريالي به زنان بد و بي سرپرست، فرزندان ترخيص شده از مراكز حمايتي، توانجويان، خانواده هاي نيازمند و بهبوديافتگان بيماري اعتياد اعطا مي شود.
هم اكنون حدود 9 هزار و 850 توانجو تحت پوشش اداره بهزيستي مراغه بوده و در پنج حوزه خدمات دريافت مي كنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395برچسب:, | 8:56 | نويسنده : شهروند مراغه ای |